My Heart Beats For You


Julia & Nathalie från i torsdags

Igår åkte jag till Farsta med mamma och pappa. Vi var bara där i några timmar men jag hittade en bikini, två par trosor och en blommig klänning som jag ska ha när jag ska till Josefine på måndag. Jag prövade bara en bikini och det var den jag köpte, så skönt! Den är ifrån hm och jag kommer inte direkt vara ensam om att ha den men tyckte att den var så söt med sina blommor i alla färger (a). På kvällen hade jag, Angelica, Caroline, Johanna och Julia laddat för en mysig filmkväll hemma hos mig. Men när vi sätter oss i soffan och laddar med godis och pop corn, vet ni vad som händer då? Dvd:n lägger av. Jobbigt liksom. Så vi packar ihop alla våra saker och går hem till Julia i regnet. jag hyrde en läskig och en rolig film, för om man tittar på den läskiga först och sen den roliga hinner man glömma bort det läskiga. Tips från coachen. Vi såg på "They Wait" & "Big Stan". Ingen utav dom var speciellt bra utan mest konstiga. Men när man är med underba vänner spelar det ingen roll.

Idag regnade, som vanligt. Så det blev en segdag hemma hos Johanna. Men det finns faktiskt en positiv sak med det här vädret, det är att man får gå runt i raggsockor hela dagarna (a). Me <3 raggsockor. På kvällen var jag en stund hos sötaste Angelica och sen träffade vi Julia och Caroline. Det var mys och har så kul med er tjejer!

Nu måste jag gå och lägga mig för jag ska upp tidigt imorgon. För er som inte vet det så har jag fått sommarjobb på coop i södertälje tack vare Pernilla. Jag var där i fredags och skrev på lite papper och fick hälsa på alla. Imorgon ska jag dit igen mellan 9-11 för att lära min hur kassan fungerar osv. Efter det kommer Emilia och möter för att vi ska köpa present till Josefine som fyller år imorgon, grattis! Så kvällen blir det alltså saft och bullar med alla för att fira gullungen.

PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback