I've Got Dreams to Remember

Nu sitter jag här i skolan. Inte mycket som händer alltså. Amanda, Alicia och Rebecca är och spelar in sin låt i studion. Charlie sitter och pratar med Mattias och Ida är ju i Norrland. Resten av folket i klassen... Eh ja, vi går inte in på det. Haha, nej jag ska inte vara taskig...
Funderar på om jag ska gå hem på musik och media lektionen, mår inte så bra faktiskt. Allt är bara snurrigt, och det är ju engelska natonella imorgon bitti så det känns som om det är bättre att vara piggare då. Hmm, jaja vi får väl se hur det blir.
Sitter och lyssnar på A Fine Frenzy. Hon är ju så otroligt duktig! Har lyssnat på Almost Lover något år nu, men har inte ens tänk på att hon kan ha gjort andra låtar. Mina favoriter förutom Almost Lover är nog You Picked Me och Whisper.
Så hennes låtar har gått på repeat i iPoden de senaste dagarna. Sitter och nojjar över att jag inte kommer hinna med allt i helgen! Hjälp mig! Imorgon ska jag typ åka in till stan direkt efter skolan och möta upp Mona och Josefine. Dem ska fira mig och sen ska jag sova över där. Sen åker jag någon gång på förmiddagen på lördagen. Och då ska jag hinna fixa musik, mat, städa (plocka undan, dammsuga, skura, damma etc.), baka och jag vet inte vad. Jag får panik!
Nu börjar lektionen. Och Alicia och Amanda kom tillbaka, wiiie...
Peace, EMILIA.

Amanda, Alicia och Emilia

You Picked Me - A Fine Frenzy

Kommentarer
Postat av: Charlie

Haha! Ja visst är den snygg!! Jag är kär.. (a) hah..

2009-03-12 @ 14:37:51
URL: http://charliestrandberg.blogg.se/
Postat av: nina

emilia du är söt som socker !

2009-03-12 @ 15:50:34
URL: http://niins.blogg.se/
Postat av: M

Du gillar väl städning? Tänk på att vi kommer hem tidigt! Då ska det städas igen.....PUSS på dej!

2009-03-12 @ 22:26:30

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback