A Kiss To Build A Dream On

Hey party people!
Sitter in da school och typ sover. Har inte mått särskilt bra idag, huvudet snurrar och halsen värker. Den går lite upp och ner eller hur jag ska säga, ena sekunden är det helt okej och andra så kan jag knappt prata. Fy. Det roliga är att jag skrattat och varit glad hela dagen, usch haha.
Ska snart ha matte prov. Kan ingenting... Vet inte om jag ska gå hem? Efter skolan ska jag träffa honom tror jag. Han som ville prata. Får se vad ha har att säga. Har så otroligt mycket att säga så jag kommer säkert glömma bort allt och tappa alla ord. Jag kommer inte kunna beskriva eller förklara någonting har jag på känn redan nu...
It´s totally a bad mood day.
EMILIA XENIA CECILIA GRAFF.

Jag som var på dåligt humör.
Nu blev jag faktiskt lite gladare då jag såg den här bilden... HAHA.


Kommentarer
Postat av: M

Emilia du är värd mycket mer!

2009-03-17 @ 14:46:11
Postat av: nina

det kommer säkert gå bra <333

2009-03-17 @ 15:51:43
URL: http://niins.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Åh jag med... :( super mycket. Får försöka fixa money.

:)

2009-03-17 @ 17:45:11
URL: http://amandaarvidsson.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback