My heart are fragile. And so are I.

Känner inte för skolan imorgon. Måste ta ett allvarligt snack med grabben också. Känner inte för det heller. Men måste göra det. Annars kan det inte bli bra igen. The Kooks har räddat min dag idag. Underbara låtar. Och Viktor har pratat med mig hela dagen. Det är jag oerhört tacksam för. Så att jag slipper tänka. För om jag tänker, då tänker jag på honom. Men det värsta är natten. Jag fruktar natten som komma skall. Då har man ingen kontroll över tankarna. Och jag saknar min älskade vän Nina. Och åter igen. Känner inte för skolan imorgon. Det kommer suga så jävla hårt.
Peace, EMILIA.

Eh ah störd bild. Men gillar den på något sätt.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback