Nationella

Jag kom på att ni visst kommer få höra av mig idag... Sitter här i klassrummet och har precis gjort nationella i engelska första delen. Läsa och förstå typ.
Jag tror att det gick bra, det kändes som det i alla fall. Men bara för att jag säger så, så kommer det säkert inte ha gjort det. Om ett tag är det 30 minuters rast och sen är det nästa nationella. Då är det lyssna och förstå. Usch, det är den jag är mest nervös inför. Det går ju så jäkla snabbt när de snackar! Och man ska liksom hinna läsa frågorna, förstå och lyssna på samma gång. Eller i och för sig så får man läsa igenom frågorna innan har jag för mig! Hoppas på det.
Jag har bunkrat upp med två halvliters Coca-Color, Riesen, en liten mjölkchoklad och Djungelvrål. Tjockiiis jag vet, men kunde inte bestämma mig vilket godis jag skulle ha. Haha.

Just nu vill jag bara komma ut ur klassrummet och sträcka på benen! Just det, imorse så höll jag på att svimma. Usch... Jag mådde sjukt illa och allt bara snurrade framför ögonen. Och igår kväll fick jag jätte ont i halsen, så kunde knappt sova. Jag vill ju inte vara sjuk på min födelsedags helg ju! En sak som jag glömde bort att säga var att på söndag kväll ska familjen och jag åka iväg och äta på restaurang. Kommer bli mysigt. Och nästa helg kommer släkten hem till oss och firar mig.

Nu har vi varit på rast, och nu börjar andra delen!
Peace, EMILIA.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback