And nothing, nothing is going right

Usch skolan suger. Känner verklige att jag inte kan koncentrera mig. Allt är bara stört.
Började nästan gråta idag när Cecilia kom fram och gav mig en kram och sa att allt skulle ordna sig. Började gråta när jag satt i soffan i klassrummet och tänkte. Robin låtsas bråkade med mig på spanskan. Jag orkade inte med det och började gråta igen.

Annars har dagen väl varit... okej.

Fattar inte hur jag orkar vara glad och skratta hela tiden. Men jag är en hyffsat glad människa som inte vill visa att jag har ont. Och det är egentligen inte bra. För man måste visa andra att man inte bara är glad och lycklig hela tiden utan att man ibland mår dåligt. Men det är svårt för mig. Men jag kan prata om det nu i alla fall med mina vänner.
Förut kunde jag inte prata om mina problem med någon alls. Vilket gjorde att jag mådde jätte dåligt och fick som en ryggsäck med allt det jobbiga som bara blev tyngre och tyngre.
Nu mår jag ju fortfarande dåligt. Men det blir lite bättre när man har nära och kära som stöttar en.

Nej nu babblar jag på för mycket. Igen.

Var med Mandie och Ida efter skolan. Hade jätte kul, först åt vi lite och kollade på youtube-klipp och sen poppade jag pop corn och fixade saft och efter det gick vi in i mitt rum och kollade på Sweeney Todd. Mysigt.
Haha, fast jag hade inte bäddad sängen så alla tog varsitt täcke (mohah, jag har tre täcken och sex kuddar i min säng slå det ni) och la sig ner bekvämt. Och fan, jag somnade nästan. Maha, men höll mig vaken. Men skulle inte tvekat på att sova om det inte är för att jag vet att jag inte kommer kunna somna ikväll i så fall.
Nu ska jag äta om en snabbis, sen är det yoga och när jag kommer hem ska jag baka!

Peace, EMILIA.


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback