Sympathy for the Devil

Hallå i stugorna.
Sitter hemma hos Amanda. Vi har pluggat lite kemi och pratat massa girl talk.
Nu sitter Amanda och spelar piano och Ida sjunger. De övar till musikcaféet där de ska framföra "Right Here, Right Now". Låter jätte vackert, ryser faktiskt.
Ikväll blir det ingen yoga för mig, tråkigt, men fick inte gå för mamma. Fick egentligen inte gå till skolan imorse heller men kände att jag var tvungen. Vi hade teknik, so och bild so jag ligger lite efter i så jag kände att jag inte kunde missa den här dagen. Lät som jag vet inte vad när jag kom till skolan imorse, Alicia försökte skicka hem mig men det gick inte så bra. Haha.
Men det blev bättre under dagen och efter att jag ätit. Morgonen och kvällen är ju alltid värst!
Människorna i skolan har varit lite jobbiga idag. Eller en person i alla fall. Det han sa var väldigt jobbigt att höra, för jag vill ju helst förtränga allt. Men jaja jag visste att det skulle bli tufft.
Peace, EMILIA.

SCREW YOU.
(t-shirt och jeans jacka som jag fick i present av mamma och pappa)

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback