The Heart Brings You Back

Hallå!
Tror nog inte jag kommer hinna uppdatera någonting förens på söndag!
Imorgon ska jag åka hem efter skolan, packa allt och sen ta tåget in till stan. Där ska jag möta upp sötaste Josefine och älskade gudmor Mona och vi ska äta middag på restaurang och sen hyra en film. Kommer bli hur mysigt som helst!
På lördagmorgonen (MIN FÖDELSEDAG!!) så skjutsar Mona hem mig och då är det bara att sätta igång med alla förberedelser inför kvällen. Kommer bli underbart kul med alla mina närmsta vänner!
Så där är ett snabb utdrag ur hur min helg kommer bli på ett ungefär.
Vi hörs mina sötnosar!
Peace, EMILIA.


(det går inte att ladda upp nya bilder -.-)

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback