It was Great For A Little While


Gaaah, bra jobbat sötnos! Människan ska på möte hos polisen eftersom de hade gjort sönder något i fredags på en fest. Lyckat. Men vi skulle kanske träffas senare om det inte tog för lång tid! Och om inte det gick så skulle vi träffas imorgon. Mys. Så nu sitter jag här i mitt välstädade hem och äter en pirog och dricker cola. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på!
Maybe ska jag poppa lite popcorn och kolla på någon mysig film? Jag vill se Hitta Nemo men vi har inte den! Buhuu, måste låna Idas snart.

Jag vill fota och bli fotad! För jag har typ inga fina bilder på mig och vill ha lite fina som man kan använda sig av i bloggen. Blir väl till att använda självutlösaren! Måste ut och fota lite natur och stads bilder med Mandie snart också!

Maha, jag som var hur taggad som helst på att träffa Marcus... Hmm...
Nu går jag och letar reda på någon bra film, vi ses!
Peace out, EMILIA.



Kommentarer
Postat av: rosi

Jag finns alltid här om du vill bli fotad vet du ;D

2009-03-29 @ 14:57:45
URL: http://toffsfjant.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback