You Make A Fool Of Yourself

Gooone baby gooone...
Jag har inga känslor kvar efter eftermiddagen. Alla spelades nog ut. Jag var: Arg, ledsen, glad, dryg, besviken, trött, lycklig, olycklig, pigg, seg, flummig, förbannad, lättad... Lalala, jag vet inte vad. Allt.
Vill inte berätta mer. De enda som ska ha reda på vad som hände är jag, han och mina bästa vänner. Inga fler.

Men kände att jag var tvungen att skriva av mig lite granna i bloggen ändå, det är ju det den är till för liksom.

Annars då... Är ju sjuk fortfarande men har kämpat mig till skolan i två dagar nu så måste väl dit imorgon igen. Dels för att vi har kemi prov (som jag inte kan något alls på eftersom min tröga hjärna vägrar lära sig något längre...) och dels för att vi ska jobba med Latin Amerika på spanskan. Det gör vi bara på onsdagar, och vi har bara ett antal gånger på oss och sen ska vi vara klara.
Min lugg var helt fluffig och fucked up i morse så jag satte upp den för bara andra gången sen jag klippte lugg! Det är strongt gjort av mig som satt upp "luggen" i kanske ett år nu, varje dag. Haha.
Så imorgon blir luggen uppsatt igen eftersom den kommer vara ännu mer fucked up då eftersom jag haft den uppe idag. Tufft läge, tjejen liksom.
Nu ska jag hjälpa Stefania att bränna över två låtar på en cd sen ska jag sova.

Min hals dödar mig. Mitt liv dödar mig. Jag vet inte vart eller vad jag ska ta mig till. Hjälp.

Peace, EMILIA.


Kommentarer
Postat av: Charlie

Hoppas det gick bra att träffa "honom".. Killar är skit, så enkelt är det! Puss på dig

2009-03-18 @ 11:35:17
URL: http://charliestrandberg.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback