Hate is Safer Than Love


Hej oseriösa bilder.
Idag efter skolan gick jag och Sara och sällskapade hem. Vi bor ju trots allt två minuter ifrån varandra. När vi kom utanför hennes hus så stod vi där och pratade i kanske en timme. Sen sa jag att jag var tvungen att gå, skulle gå ut med Irma. När jag nästan var hemma kom jag på det... Jag hade inga nycklar! Fan. Och grannarna som har vår extranyckel hade gett mig den eftersom jag har tappat bort mina egna nycklar. Jag ringde mamma och undrade när Oliver skulle komma hem eftersom hon och pappa var på båtmässan. Självklart var Oliver med dom. Sug.
Fick lite panik, och undrade vad fan jag skulle göra i fyra timmar utomhus... Då kom jag på att jag kunde ringa och fråga om jag fick våldgästa Sara. Självklart fick jag det. Så gick hem till henne och åt mellis och glass. Vi pratade en massa, om allt mellan himmel och jord. Mysigt.
Sen började André sms:a mig. Stackarn säger jag bara, usch.
Var hos Sara till ungefär halv sju tiden. Tack gumman för att jag fick prata om allt.
Okej lite om skoldagen då. På idrotten lyckades jag bli fälld TVÅ gånger när vi körde fotboll. Först av Fredrik, men då var det bara Alicia, han och Axel som såg. Och Jonte som stod i dörröppningen. Lite pinsamt, men jag skrattade bara åt det och fortsatte spela. Sen efter en stund var vi kanske runt femton stycken som spelade, tjejerna mot killarna. Och då fäller både Nathali och Axel mig mitt framför alla killarna i a röd. Mycket pinsamt. Haha, men jag skrattade så mycket åt mig själv. Fattar inte hur jag kan vara så klantig...
Sen var det ju Barnhemmet på spanskan med chokladätande. Det var ruuligt. Haha jag hoppade till som fan när en dörr öppnades. HB boysen kollade på mig då med värsta blickarna, haha det var också lite pinsamt. Men samma sak där då började jag skratta åt mig igen, haha bra att jag kan göra det i alla fall.
Nu ska jag gå och sno lite chips, vi höres!
Peace, EMILIA.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback