en blöt pappersboll i fejset skulle sitta fint va?

Både jag och Amanda var väldigt flummiga på matten och allt började med att jag frågade Anton om han kunde ladda ner Kenny Starfighter till mig. Sen började jag, Amanda, Anton, Alicia och Erik snacka om Disaster movie, dom fejkade magrutorna i Meet the spartans som senare gick över till Madagaskar och Lejonkungen. Sen avslutade vi det hela med lite midsommarsånger. (Det lät ju inte ens kul nu när jag försökte förklara det men aja).

Juste, måste bara berätta lite snabbt att killarna i min klass är snuskiga (a). När vi satt utanför bildsalen började dom kasta blöta pappersbollar och jag lyckades bli träffad flera gånger och en gång var i anskitet..mysigt liksom. Det värsta var att jag först trodde att dom hade doppat dom i toan (!) men det var som tur var bara vanligt vatten. Men det blev värsta kriget och jag skrek som en galning. Även fast det var skitäckligt hade vi faktiskt kul tillsammans ;).

NUUUU ska jag upp och packa för att imorgon eftermiddag ska jag upp till härnösand :D
PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, fast det där utanför bilden var ju riktigt roligt! Vilken sammanhållning liksom, hela klassen garvade xD

2009-03-09 @ 22:50:17
URL: http://mandastankar.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback