I thought I could trust in you

Nej, kan inte hålla mig ifrån datorn. Vägrar gå upp ur sängen, så vad finns det att göra liksom?
Igår tillbringade jag hela dagen i sängen, förutom när jag åt middag. Frukost och lunch fick jag på sängen. Pratade med underbara vänner. Ida, Pontus, Viktor, Rosanna och Saga fick mig att orka med dagen någorlunda. Låg och kollade på Lejonkungen på VHS:en som pappa har installerat i mitt rum. Lite gulligt sådär.
Mamma åkte iväg och handlade. Hon köpte blommor, choklad och filmen Sweeney Todd till mig. Tack lilla mamma.

Idag blir det väl att spendera dagen i sängen igen. Orkar inget annat. Eller måste duscha iofs. Rasmus vaknade till liv och började prata med mig för en stund sen. Och jag vet varför. Han vill bara veta skvaller. Skvallerkärring. Men han är kul ändå, för nu har jag någon att prata med i alla fall.

En sista sak bara. Jag känner för att åka under jorden och aldrig komma tillbaka just nu.
Peace, EMILIA.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback