I Would For You

Varfööööör går jag inte och lägger mig för!? Är så jävla trött så det finns inte och jag ska upp senast elva imorgon för vi ska grilla med några kompisar nere i strandparken vid halv ett. Måste hinna duscha innan jag går också.
Igår sms:ade Ida mig vid kanske halv åtta och undrade om jag ville sova hos henne, så jag packade mintt pick och pack och begav mig till henne. Det var en skön liten promenad jag fick, luften var så härlig. Hemma hos henne åt vi pizza, kollade på Let's Dance, Grillad och Hundtricket. Sen somnade vi i soffan innan Hundtricket var klar, men när vi vaknade och gjorde iordning oss och gick upp och la oss så kunde ingen utav oss somna om så vi somnade väl runt två skulle jag gissa.
Vi vaknade tio i tio av oss själva och då tyckte vi att vi lika gärna kunde gå upp så att vi kom in till stan hyffsat tidigit.
När klockan var fem i elva kom vi på att bussarna bara går tio över och tjugo i. Så vi var tvugna att kasta i oss frukosten som vi precis hade gjort iordning för att vi skulle hinna med tio över bussen eftersom om vi hade tagit den andra hade vi kommit in så sent.
Det var ju verkligen vårväder idag! Så himla härligt. Solglasögonen på såklart.
Vi gick runt och kollade i massa butiker och åt på Sandy's, kyckling och curry macka med lingondricka och lantchips. Och jag skojjar inte när jag säger att det nästan blir godare för varje gång!
Idag införskaffade jag mig: En sjal, Ray-Ban kopior sköldpaddsfärgade, svarta sönderrivna leggings, två bikini överdelar och en underdel och en svart hatt. Älskar allihopa!
Sen nu på kvällen kom Tanja, Roger, Izabelle och Charlie för att fira mig. Vi åt och hade trevligt, chokladtårtan som vi åt till efterrätt var underbart god! Sen fick jag en randig t-shirt och en segel inspirerad sjal i present. Tröjjan var lite för liten så måste byta till en större storlek och jag vet inte riktigt vad jag tycker om sjalen än men vi får se hur det blir. Tack så mycket i alla fall! Vi satt och pratade om alla handbollskillar i Broängen eftersom Charlie spelar i Tumba P94 så de vet ungefär vilka alla 93or är och vilka alla 94or är. Hahahaha, jag höll på att dö! Roger tycker att jag ska satsa på en kille som jag inte tänker säga namnet på (mohahha ni får leva i ovisshet)! Så han ba: Jag ska sätta in ett gott ord för dig imorgon på matchen lalala och sen tog han ett kort på mig innan de gick och sa att han skulle visa honom det. Tur att jag höll för ansiktet för med Roger vet man aldrig om han är seriös eller inte. Han älskar att retas, så det han kan lika gärna ha varit stenseriös som oseriös. Haha, aja vi får väl se om jag får skumma blickar i skolan på måndag!
Nu ska jag försöka somna, puss ha det bäst.
Peace, EMILIA.



Älskar låten. Älskar bandet.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback