when it was good


Nu sitter jag i träslöjden och vi slutar alldeles strax. Förra lektionen målade jag min hushållspappershållare vit och den här gången tänkte jag måla ett lager till bara. Men färgen var jätteseg på att torka och när det nästan var klar så kommer marcus och skvätter med din bruna färg så den blir prickig. Det var bara att måla om igen... och igen.. och igen... Han är ju helt otrolig, som att det inte räckte med en gång liksom ;). Så hela gånen har gått åt att måla och måla.

Det hände en väldigt obehaglig sak på skolan idag, det var en tjej som fick ett epilepsianfall. Hon bara låg på golvet och krampade, så läskigt! Jag tänker inte skriva så mycket om det men ambulansen kom och hämtade henne så jag hoppas verkligen att hon mår bra. Nej, nu har vi rast heeeeeeej



PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: johanna

de va inget epelepsianfall ida..<3

2009-03-31 @ 14:30:05
URL: http://typjohannas.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback