When Your With Me


Ska bara meddela att jag lever! Snabb genomgång: Idag fick vi reda på rollerna LYCKA och det var våffeldagen så vi åt våfflor hemma hos Ida. Folket i skolan som inte redan har förstått att vi flickor i mm är lite knasiga har nog gjort det idag. HAHA! Skrikande av lycka, skrikande av ilska på Raz och jagande av Manda i koridoren. Miwhihi.
Engelska nationella gick bra, tror jag. Idrottslektionen var grymt rolig och dansen i korridoren med Amanda och Mattias var lika kul. Sammanfattning: Idag var otroligt flummig och rolig!



Och idag konstaterade jag att livet inte är så hemskt efter allt. Jag tycker om min tillvaro just nu, även fast man kan sakna någon speciell ibland. Vårkänslorna sprudlar när solen skiner. Jag har fått en ny underbar vän, Charlie. Och alla andra av mina vänner är bara så underbara de med! Jag trivs otroligt bra i Broängen nu. Jag skrattar och ler för det mesta, nästan hela tiden faktiskt. Klassen har blivit som en nu, vi har jätte kul tillsammans. Skolan känns på något vis inte lika påfrestande längre. Mitt självförtroende för den person jag är har växt enormt. Tyvärr inte självförtroendet på hur jag ser ut, den har nog snarare minskat. Jag tror nog att jag är påväg att hitta mig själv. Lite granna i alla fall. På god väg ska jag väl säga. Och jag kan också konstatera att jag var nog rätt vilsen tidigare.

Peace out, EMILIA.

Kommentarer
Postat av: Charlie

Du är underbar Emilia!



Sv: Tack gumman, you're the best! <33

2009-03-26 @ 13:25:54
URL: http://charliestrandberg.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback