A Broken, Smashed Dream.

 

 

"Jag vet vad jag flyr ifrån, men inte vad jag söker efter." -Michel de Montaigne

Jag vet, har använt bilden förut. Men men... Ligger i sängen och vill sova. Men kan inte. För mycket i skallen just nu. På tisdag ska vi lämna tillbaka våra lovers. Våra bästa vänner. Macbooksen. Jag dör. På riktigt. Någon mer som märkt att när jag är på dåligt humör eller trött så skriver jag i korta meningar? Jaja. Nu har ni gjort det i alla fall. Jag menar, när jag påpekat det. Men i alla fall. Blev riktigt sjuk igår kväll. Inte kul. Och dessutom har jag varit på dåligt humör idag. Ingen rolig blandning. Vill tänka på annat. Men det går inte. Saknar min vän Nina något otroligt just nu. Och någon jag inte känner. Men det känns som om vi känner varandra. Sjukt. Vill bara ha en nära vän här just nu som vill hålla om mig. Ja. Det skulle vara bra för mig. Tror jag. Imorgon känner jag för att umgås med mina härliga killkompisar. Det skulle vara bra. Det vet jag. Jag trivs så mycket bättre med killar. Har jag nämnt det någon gång? Tjejer ska bara vara så... Krångliga hela tiden. Killar är enkla. Roliga. Har samma humor som mig. Och allt är mycket mer avslappnat. Det gillar jag. Den avslappnade stilen. Aja. Nu ska jag väl sova. Svimmar snart. Får se vad denna vecka bär med sig för fler motgångar. Positiva klubben.
Peace out, EMILIA.

 


Kommentarer
Postat av: M

Ja det kan vara svårt att tänka positivt men det äär mycket roligare ;) Positiva människor ger inspiration och energi, precis vad alla behöver. Vi har bara ett liv, var glad för det du har . Hela liver är framför dej!

2009-05-25 @ 10:16:28
Postat av: nina

ska vi försöka träffas i veckan? <3

2009-05-25 @ 19:26:57
URL: http://niins.blogg.se/
Postat av: Thinker

Det lät ganska bra att ha någon som håller om än...

varför är tjejerna krångligare än killarna för?:S men men... hoppas du får det trevligt med killarna iaf.

2009-05-25 @ 20:35:28

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback