If your not in, you can't winn


Amanda <3 Josefine <3 Ida <3 Caroline = Sant

Nu är jag hemma efter några timmar på golfbanan. Det första mamma gör när vi kommer dit och ska slå lite på rangen är att börja mata ut bollar, men utan att sätta en korg under. Smidigt liksom. Jag och Emilia bara stod och asgarvade medans bollarna rullande ner för backen. Kan det börja bättre? Efter några skitslag på ragen gick vi nio hål på järnbanan. I början var det jättevarm och skönt men på slutet började det blåsa storm typ. När vi var klara blev det lunch där också, jag åt en pasta med bacon, fläskfilé och champinjoner. Den var riktigt god sörru.

Nu ska jag kasta mig på moppen och åka hem till Manda och redigera musikvideon som vi filmade i veckan. Den kan nog faktiskt bli riktigt bra och vi kommer självklart lägga upp den här sen.

Ha det bäst
PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback