A Stranger Saved My Life


Efter realese-party igår åkte jag hem och bytte om sen gick jag ut och träffade Emilia, Johanna & Amanda. Vi var ute hela kvällen och hade så trevligt som bara vi kan. Jag kom hem ganska sent och skulle duscha också så jag somnade väldigt sent igår. Det var riktigt jobbigt att komma upp imorse och jag skulle både hinna platta håret och packa mina grejer som jag ska ha med mig ikväll när jag ska till Bålsta. Efter dansen ska jag och Emma nämligen åka till Bålsta och träffa Mikaela och Jenny! Det ska bli jättekul och det var jättelänge sen jag träffade Jenny.

Det här kommer bli en toppen helg:
Fredag: Dagen, Träna på musikalen & dans. Kvällen, Bålsta med Emma, Jenny & Mikaela
Lördag: Dagen, Stan med Mikaela & Emma. Kvällen, Grillning med Jocke, Robin & Emilia
Söndag: Dagen, Plugga & Träna. Kvällen, Skäkten kommer och firar mig

PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback