Min största första kärlek


Fotograf: Amanda Möller Berg

Hej alla glada!
Morgonen började med att Ida ringde och väckte mig och Emilia även fast den lilla muppen låg i samma säng som oss. Hon tyckte det var dax att kliva upp där vid elva tiden eftersom att vi hade planerat att åka in till Djurgården och ha en mysig picking, så det var bara att vakna. Men självklart så skulle det ju regna ute.. Så det vart ingen mysig pickning på Djurgården utan det vart en mysig inne dag istället. Än så länge har vi hunnit med att sitta framför datan och mobilen i typ två timmar och varit på ICA och handlat en massa god saker till dagens middag och efterätt. Just nu håller Ida och Emilia på med att baka Cupcakes medans jag sitter och tittar på. Eftersom att det ska vara sånt tråkigt väder ute idag blir det en inne dag för våran del, en dag som kommer erbjuda på mycket skratt!

Ni ska veta att jag är så glad att jag har träffat er, Ida och Emilia. Ni gör min dag mycket ljusare och roligare. Ni har gjort så mycket för mig på så kort tid och jag behöver er. Jag älskar er tjejer! <3

Många kramar från Angelica!

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback