Butterfly Fly Away

Fotograf: Amanda Möller Berg

tjulululu, igår var jag ju som sagt i skärholmen med skrutt och jag köpte ett par svarta skor med rosett på som jag ska ha på balen och sen köpte jag hårnålar också. Det spelar ingen roll hur duktig man är i början med att sätta tillbaka att hårnålarna på paketet igen. Helt plötsligt är alla borta iaf.. Jag skulle ju också köpa en svart rosett som jag ska ha i håret och ett svart sidenband att ha i midjan också men hittade inget utav dom som var bra. Så får åka iväg någongång nu i veckan och leta efter det igen. Men dagen var helt toppen och det var länge sen jag hade en heldag med lilla skrutten, love you! Vid sjutiden åkte vi hem till mig och åt bakpotatis och tittade på "jag är med i en japansk tv show". Efter det åkte vi hem till Amanda och kollade film. Det var jag, Johanna, Amanda, Emma, Caroline, Emilia, Angelica och Julia. det var mys och kom hem vig halv tre och då däckade jag i sängen på en gång.

PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: johanna

whaam nice day dudiie (:<3

2009-05-22 @ 16:05:10

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback