If You Don't, Somebody Else Will


Jag är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Det är så mycket överallt nu och jag exploderar snart. Jag vill klara allt men vet inte om jag klarar det riktigt. Jag har känt mig stressad förut och klagat på hur mycket jag har att göra, men det är ingenting mot nu. Grejen är att det inte bara är en massa skolarbeten och musikalen utan det har även hänt en del jobbiga saker i skolan. Jag tänker inte skriva i bloggen om vad som har hänt för att det är inget som ni ska behöva bry er om.

Nu ska jag försöka sova lite, det blir en lång dag imorgon också:
So lektion, öva musikal, frisören, kolla efter balklänning, plugga

Sweet dreams
PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hang in there Ida, det är bara några veckor kvar. Jag hjälper dig om du behöver hjälp :)<3

2009-05-13 @ 23:04:48
URL: http://mandastankar.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback