You've Lost That Loving Feeling


Shuulululu, när vi tränade på musikalen idag gick det väl helt okej. Jag börjar få panikångest. Det är bara två veckor kvar till vi har föreställning och jag kan knappt hälften av alla repliker. Det kommer ju bli lite pinsamt att stå där på scen den 2 Juni och inte veta vad man ska säga, men aja vi får väl se hur det går. Efter träningen åkte jag, Emilia och Rosanna ner till tumba i regnet och jag sprang in på H&M och bytte storlek på mina bh:ar och sen åt vi på donken. Vi pratade bland annat om att Rosanna ska fota oss innan balen. Vi vill ju passa på att ta massor med bilder när vi är så fina och vem gör det bättre om inte Rosanna? Herregud säger jag bara, Rosanna du har bara för sjuk humor och vet precis vad man ska göra för att skämma ut sig. Mcfatty och sex-pack säger jag bara..

"En McFatty tack.... MCFLURRY, McFlurry!"

PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback