I Don't Want To Be Anything


Sitter hemma hos Johanna försöker plugga lite, det går sådär. Jag har en fet spanska inlämning som ska vara inne snart. Man ska välja ett spansktalande land och skriva fyra sidor om det landet. Jag har valt Argentina och jag har inte skrivit speciellt mycket än. Men jag vill inte sitta där kvällen innan och panikskriva, jag vill skriva klart det nu i god tid. Men det går typ inte, varje gång jag sätter mig och verkligen har bestämt mig för att skriva så fastnar jag alltid. Fast jag antar att jag bara har mig själv att skylla, men det känns alltid bättre om man får klaga lite...
Som jag sa tidigare så är det ju release-party ikväll, ska vara tillbaka i skolan klockan sex. Måste säga det en gång till, är så stolt över dig Amanda!

Back to work
PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback