Som en bro över mörka vatten


tjulululu, Det är redan onsdag och de här tre dagarna har gått riktigt fort och jag har inte alls haft någon tid till att blogg, hinner knappt sova.. Först har det varit skola hela dagen och efter det öva på musikalen till runt sju-åtta och i måndags tränade jag efter det också. Skulle egentligen har tränat idag också men jag kom inte hem förens halv nio och då skulle jag inte hinna eftersom jag var tvungen att äta middag emellan också. Jag som hade låvat mig själv att träna varje dag den här veckan, och så gick det med det liksom. Men det får jag ta igen senare för nu är det bara sex dagar kvar till det är shoooow.

Och en tråkig sak är ju att vi lämnade tillbaka våra datorer igår, så min lilla baby är alltså borta *snyft*. Vi får se hur mycket jag kommer blogg nu de sista veckorna, men jag ska skriva så mycket jag hinner!

Må så underbart!
PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag tycker att du har kämpat väl! Lycka till! Kram Tina

2009-05-28 @ 16:43:33

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback