Yesterday's Gone



Idag har jag haft en underbar dag. När Ida och jag satt på bussen till Tumba för att sen åka vidare till stan så hoppade Robin och Jocke på och berättade att de också skulle in till hufvudstaden.
Mötte på Tommy och Marcus en snabbis i Tumba och stod och snackade med dem. Haha de skrämde ihjäl mig! De satt inne i en glasbur så vi såg inte dem, när vi hade gått några meter hör jag värsta basrösten skrika "ÖHHHHH!". Mitt hjärta hoppade över tjuogelva slag men vi kollade bak och såg att det bara var våra kära vänner haha!
Vi hade sällskap hela vägen in med Robin och Jocke. Sen så skilldes vi åt för att vi skulle till olika butiker.
Efter att Ida hade bytt sina sandaler och jag köpt en sjal på H&M så ringde Robin och undrade om vi skulle fika.
Så vi mötte upp dem och gick och satte oss på Coffehouse by Geroge. Där satt vi i närmare två och en halv timme och snackade massor. Så otroligt mysigt!
Sen tog vi oss en promenad i kungsträdgården och efter det bar det hem igen.
Tack pojkar, ni betyder mycket för oss båda!
Jag åt middag hemma hos Ida, wook var det på menyn. Mums vad gott!
Vi åkte hem till mig efter att vi ätit klart och gick ut på en promenad med mamma och Irma.
När vi hade gått i kanske en timme gick mamma hem igen och jag och Ida fortsatte att gå runt. Vi gungade lite och såg grabbarna grus. Men orkade inte gå och prata, hahaha!
Vi kom hem till Ida vid 23.40 och då var hon underbart gullig och skjutsade hem mig på moppen. Nu ligger jag och pratar med Tommy och lyssnar på musik. Lovely.
Peace out, EMILIA.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback