Crazy Beautiful


såhär känner jag mig just nu... fast trött.


Hey you! (Alltså ja, jag är normal? Daaaah.)
Jag kollar på film. En väldigt söt person sms:ade godnatt till mig. Nu kan jag sova gott. Väldigt gott. Köpte en foundation idag. Nu slipper jag känna mig som en fjortis. Hade en som var efter min solbrända hy. Inte direkt så som den är nu alltså...................... Imorgon blir det ännu mer politik. Yey. Kul. Verkligen. "Mest uppskattade veckan på hela läsåret" my ass att det är. Kanske för alla andra som börjar 10 och slutar 12. Och är lediga, ska spela bowling eller gå på bio på fredag. Jävla bajsungar. Själv slutar man 15.30....... PÅ EN FUCKING FREDAG! Oh snap. Imorgon kommer Emilia vara ännu gladare. Förhoppingsvis alltså. Får se. Slutar 16.00. I och för sig är det 20 minuter tidigare än vad vi brukar sluta på torsdagar. Men vad i helvete. Jag hatar det här. Hatarhatarhatar. Ja jag klagar? So? Jag vill ha lite medlidande här? Av någon? Nehepp. SKIT I DET DÅ! Nej just det - ni kan ju inte svara nu. Fast kommentera kan ni ju inte heller så vad fan. På lördag blir det mys. Hoppas på tacokväll i goda vänners sällskap om jag får för älskade mamsigos. Ska fråga henne imorgon. Hittills är vi hela fyra personer i alla fall. Jag, Rasmus, Ida och Angelica. Men några till ska jag nog lyckas ragga på mig. Det blir nog asbra. Titta nu blev inlägget genast lite mer positivt när jag började tänka på helgen. Ohhhhhhh helg *guuuurgel* (tänk er Homer Simpson när ni läser det där). Helghelghelg. Det ÄLSKAR vi. Men det går för fort. Buuu! Det gillar vi inte. Men Emilia då..... POSITIVA TANKAR VAR DET!! Just det... Positivt. Skall bli. Åh vad roligt jag har det här! Cola älskar vi också. Det dricker jag just nu. Mums. Nu blev ni suktade va? Vavavavavavava? Imorgon ska jag upp 07.00. Bussen går 08.17. Men vänta... Då får jag sovmorgon! WEEEEI! Fan vad gött att jag skrev upp det. Nu slipper jag bli arg på mig själv imorgon för att jag var korkad och inte tänkte på att vi faktiskt ska sa 33 tåget. Wihooo. Nu är alarmet inställt på 07.20. Måste få snooza i 10 minuter. Hoppas att ni antecknar denna otroligt intressanta och viktiga informationen i era rosa, glittriga My Little Pony block. Annars blir jag riktigt jävla besviken... Men nu blev det jävligt långt här. Jag som bara skulle säga typ hej och hejdå. Så typ... Hejdå!

Kommentarer
Postat av: mamma

Fy vad du gnäller och så fick ni sluta tidigare i allafall!

Det lönar sig att jobba bra ;)

2009-11-26 @ 12:11:39

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback