Don't worry


Don't worry - Be happy!

Hej på er, idag är en sånn där bra dag. Allt känns bara så härligt och jag mår sådär bra. Jag vaknade runt halv elva och började dagen med lite träning därefter frukost med familjen, städa bort alla kläder i mitt rum, dammsög, målade naglarna (lila!), pratade med en liten sjukling, planerade lite inför kvällen, bokade upp en fika med två söta och under hela tiden lyssnade jag på underbar musik.

Jag känner mig så lugn och problem existerar inte i min värld idag. Ska strax bege mig till bussen för att åka med Johanna och Amanda till södertälje och ha en mysfika. Var för länge sen vi tre gjorde något together!

Min lilla mamma fyllde år i måndags så ikväll kommer det lite människor hit på middag för att fira henne. Det blir säkert så trevligt så och lite senare på kvällen ska jag och Emilia iväg på födelsedagspartaj. Awesome!

Hoppas att ni får en lika härligt lördag som jag har planerat att ha!

Ps. ni är söta!


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback