No Easy Way

Juste kom precis på en sak, jag har faktiskt en blogg att skriva i (a). Har fått ett flertal mordhot så det är nog bäst att jag tar tummen ur arslet och skriver ett litet sådant där inlägg.

 


Jag vet inte riktigt vart jag ska börja för det är så mycket jag inte har berättat om dom senaste dagarna. Men igår var iaf en väldigt hektiskt dag. Jag och Emilia hade ju en mysig tjejkväll kvällen innan (torsdagen) och jag sov över hos henne så gårdagen började alltså hemma hos henne och vi sprang runt som två zombisar och fixade iordning oss inför skolan. Först hade vi idrott och det stod gym på schemat. Det gick väl bra även fast våran grupp bara fick massa muppmaskiner, jag var med johan, tobbe och två tjejer som går i trean. Efter det rullade dagen på med håltimme, lunch och tillsist samhälle. Jag fick kämpa för att hålla ögonen öppna hela dagen, var helt slut!

Vi slutade vid ett och då var det rush hem och hann ta en powenap och sen springa ner till bussen och åka och jobba. Det var lite halv segt men det var roligt folk som jobbade så hade folk att prata med så det rullade på. Slutade vid åtta och då kom lilla Josefine och mötte upp mig och vi gick och åt middag (eller jag åt och hon tittade på). Eftersom att jag inte skulle hinna hem emellan festen så hade jag tagit med mig mina grejer och vi tryckte in oss på toaletten och jag fick sminka mig och så där. Det kändes lite lagom glamoröst sådär, men hade inget annat val så det var bara gilla läget typ.

Vid halv tio tog vi tåget mot rönninge och mötte upp Carolina vid stationen och gick upp mot folkets hus där det var gaaalet med folk. Vi ringde Elin och stressade på henne och efter ett tag kom hon springandes på sina klackar. Det var verkligen kaos och när vi var påväg att komma in kom polisen och han som är ansvarig för folkets hus och klagade på att det var för mycket folk så dom puttade ner alla ifrån trappan och vi fick stå där och frysa som attans. Men jag ringde till dom som höll i festen och som var där inne, så dom kom ut och så tillslut var vi inne i kaoset. Det var helt crazybananas men vi lämnde in våra väskor och skakade rumpa hela kvällen lång! Galet rolig kväll och mycket härligt folk! Den här kvällen kör vi helt klart repris på!



Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback