Follow You


screw this fucking shit.


Jag har ontontontontont!
Idag tog vi som sagt vaccin mot S.I. och både jag och Ida reagerade negativt på den.

Jag hade panik innan jag skulle ta den när vi satt utanför rummet och väntade och vägrade ta sprutan om inte Ida fick hålla mig i handen. Jag satt och kramade sönder hennes hand och kollade åt andra hållet - ett stick och sen var det över.

Redan när jag reste mig upp kände jag att det snurrade i huvudet men jag stod kvar och väntade på att sjuksköterskan skulle läsa klart Idas papper. Jag började känna mig riktigt dålig och flackade med blicken, så sjuksköterskan sa åt mig att jag skulle gå ut och sätta mig och så fick jag druvsocker.

Efter en stund gick jag bort till bänkarna och väntade på Ida eftersom att det blev lite komplikationer huruvida hon skulle få ta sprutan eller inte. Så såg jag att Matti och Henkes klass kom så jag gick bort och hälsade på dem (eller ja på Matti och Anton) och när jag började berätta för Matti att jag hade tagit sprutan så började jag gråta. Haha jag gråter typ aldrig, jag får tårar i ögonen men jag gråter nästan aldrig så jag kände mig så hemskt fånig.

Sen när Ida gick in och tog sprutan så ringde jag mamma och även då började jag gråta. Och det satt några killar i bänkarna framför mig och de kollade bakåt några gånger... Haha jag satt och beklagade mig för mamma att jag inte kunde sluta gråta. Fyfan haha.

Ida fick lägga sig i en säng bakom ett par skynken och även jag fick göra det. Vi låg där i kanske en halvtimme och sen fick vi röra på oss eftersom att det var en annan tjej som inte heller mådde bra.

Vi satt ute i koridoren ett tag och sen gick vi ner till matten och pratade med läraren. Bestämde oss för att åka hem och mamma var snäll och hämtade oss i Tumba.

Har sovit i ett x antal timmar och det känns inte direkt bättre. Sitter och pratar med Henrik på fb-chatten om Paradise Hotel och med Ida på msn om snuskiga, random killar som vill visa pillesnoppen i cam.

Nu ska jag dö lite granna, pusspusspuss.

Kommentarer
Postat av: rosanna

Aaw stackare :( <3

2009-11-17 @ 19:54:07
URL: http://toffsfjant.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback