Nighty Ya'll


bild från flickr.com men har redigerat den lite själv med texten osv.


Hey you!
Hoppas att ni alla mår bra! (vilket inte jag gör, meeen skit samma)
Jag sitter och kollar på True Blood och smaskar på lite choklad. It makes it a bit better.

Imorgon är det spanskaprov. Kan väl det mesta egentligen, men min skalle villl verkligen inte komma ihåg det ordentligt. Vafan...

Ida och jag ska ta en tidigare buss imorgon för att åka och äta frukost i skolan med världens bäst Viktor. Och direkt efter det är provet... Jag vill inte!

Idag satt jag och min bästis och pratade om framtiden. Gud vad jag längtar till studenten! Vi satt och pratade om att vi någon jul ska samla ihop ett gäng vänner och åka upp till något ödsligt fjäll och hyra en stuga. Bara ha det mysigt med sina närmsta vänner över julen, julstöka, spela spel, ta långa promenader och sen gå in och tända en brasa och koka varm choklad... Med massor av tända ljus. Och ta med sig massor av julsaker och pynta hela stugan. Gosh, visst låter det underbart? Vill göra det nu...

Sen satt vi och pratade om att flytta hemifrån. Att få inreda en lägenhet själv! Att bestämma allt helt själv... Att sova ensam. Usch det sista skulle jag aldrig klara av. Vi funderade på om man ville bo sambo med en vän eller pojkvän eller om man vill bo alldeles ensam. Det är ju för- och nackdelar med båda. Men jag tror nog inte att jag skulle vilja bo ensam. Är för sällskapssjuk för det!

Ge mig min framtid...

Längtar till fredag då jag, Ida, Rebecka och Victoria ska ut och äta på någon mysig restaurang och sen ska vi gå hem till min älskade Becki och ha myskväll med massor av filmer, gott och prat. Åh vad mysigt det kommer bli!

Men nu ska jag sluta grubbla. Allt kommer i sinnom tid. Puss sov sött.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Drömma ska man alltid göra men att fira jul utan din mamma går inte <3

2009-11-06 @ 21:37:11

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback