Still Hoping


Har tittat på film enda sen jag kom hem och måste bara få berätta lite om den senaste filmen jag såg,
Otis - En utav de sjukaste filmerna jag sett.. Det handlar om en kille som heter Otis som har en väldigt speciell hobby, han kidnappar tjejer och låser in dom i sin källare. Han är 40 år och lever ett väldigt misslyckat liv och njuter utav att spela fantasifulla rollspel med sina offer. Bland annat att dom ska gå på balen tillsammans. Det är en helt sjuk film som sagt och det står att det är en skräckfilm men det är väldigt mycket humor med i den också. Jag vet att det låter helt hemskt hur något sådant kan vara roligt men allt är bara så absurt. Slutet kan jag ju inte berätta men kan säga att det är helt rubbat de med och alla blir helt crazy. Ni måste se den själv för att förstå, helt klart en väldigt speciell film och jag har aldrig sett något i likhet med den här. Se den!

 


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback