It Hurts

Hejsan gullrumpor! Sov inte speciellt mycket inatt för att min kosta höll mig vaken. Jag drömde även en askonstig mardröm om massa katter som attakerade hela mitt hus, jag vet att det låter asfånigt men det var jätteläskigt och obehagligt! Så fick inte så mycket sömn som sagt. Jag mådde inge vidare när jag vaknade på morgonen men var bara tvungen att gå till skolan eftersom att jag hade spanskaprov idag. Om jag hade missat det idag hade jag inte fått göra om det heller så kändes inge vidare att börja med att inte få något betyd på första provet. Jag försökte kurera mig med treo, halstabletter och energidryck och det fick mig att överleva provet iaf. Förlåt om alla i min spanskagrupp blev irriterade på att jag hostade hela tiden, hade haft full förståelse om någon hade sulat ett sudd på mig. Det hade antaligen jag gjort om någon utav er hade hostat som en tant som rökt hela sitt liv. Jag samlade de få krafterna jag hade och la ner det på provet så efter det var jag helt slut, mina ögon sved och jag kände att jag bara inte kunde vara kvar i skolan. Så jag gick förbi apoteket och köpte med mig hostmedicin och satte mig på tåget och åkte hem på en gång. Nu sitter jag i soffan hemma och tittar på Spiderwick och ska strax ut i köket och halsa massa medicin. Säger som en urgulliga busschaufören på bussen imorse, hoppas eran dag blir bättre än vädret utanför! HOOOOOOOST-HEJ

 

 


Kommentarer
Postat av: becki

åh sötnos :( du får krya på dig! :( <3

2009-11-05 @ 16:57:25
URL: http://rebeckaheumann.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback