Feel Sorry For..



För det första visste jag inte ens att man kunde skriva till någon man inte har på sin "lista" (?). För det tredje blir jag nästan till och med irriterad på alla små äckel som sitter där på sina instängda rum och bara vidrar sig (ja, nu är det ett ord). Nää huua, här är en del utav samtalet med någon liten tomte som skrev till mig idag, och nu ställer ni er säkert frågan "men ditt pucko det var väl bara att blocka honom". Men tack vare grissprutan ligger jag hemma och har tråkigt.



UPDATE: Missa inte Jimmyhs kommentar i det här inlägget, smart grabb det där!


Kommentarer
Postat av: jimmyh

förmodligen är det personen som skrev till dig som är oskuld. det intressanta är ju att de är den personen i fråga som igentligen har problem. asså inte att jag säger att dom har problem för att jag är arg, för det är jag inte utan de e faktsikt sant att de e där problemet ligger och jag kan tala om för alla er killar som håller på så där. ni kommer aldrig få nått om ni fortsätter så där. ni kanske märker själva att medoden inte funkar?

2009-11-18 @ 14:38:25
URL: http://jimmyhh.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback