It Will Be Me

(obs! ett jävligt ointressant inlägg om min dag... bara så att ni är förvarnade liksom)

Häääääääääääääj!
Jag mår inte bra, inte alls. Haft yrsel hela dagen och ja... Usch. Lunchen var blä så åt inget, drack tre glas mjölk och höll på att svimma på sista lektionen (som dessutom var mitt absoluta favoritämne spanska WIHOOO...).

Så jag och Ida sprang ner till McDonalds när vi hade slutat för att köpa oss lite mat, har jag nämnt att jag älskar att våran skola ligger precis vid Huddinge Centrum? Nej okej, men nu har jag i alla fall hehe.

Skickade ett sms och bad Matti och de att komma och sällskapa med oss, men fick inget svar.

Viktor, Anders, Ellen och Victoria satt på MacDonken så vi pratade lite med dem och sen begav vi oss mot tåget. Och precis när vi kommit upp för rulltrappan och ska gå till spärrarna så ringer Matti Ida och undrar vart fan vi är...

Tydligen så hade han och Henke både ringt och sms:at mig ett antal gånger, men min jacka är väl för tjock så det blir värsta isoleringen när inne i fickan! Han sa att han och även käre Henrik skulle säga upp vänskapen med oss om vi inte genast begav oss till McDonalds igen, så det var bara att gå tillbaka (med maten som jag hade tagit med i en påse och den var ju lagom ljummen när vi kom tillbaka om vi säger så...)

Myste lite med pöjkarna och sen hem - eller ja snarare sagt till mamma och pappas jobb. Var en snäll dotter och gick ut på promenad med Irma och samtidigt så ringde jag Jacob och pratade lite med den skrutten.
Hjälpte mamma och handla och sen hem.

Kom hem, mådde skit. Skulle ha gått på yogan idag, var jättepepp. Men som sagt jag är det normala människor kallar DÖD.

Så ciaociao, nu ska jag typ sova eller något... Eller äta ben and jerry's och naturgodis... Ja den sista idén lät bättre... Mums...

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback