Miss Lonely



Nejdå, jag känner mig inte utmobbad... Inte alls! Men så ställer jag mig också den här frågan... WHAT THE HELL gör jag jag uppe?! Vaknade vid 8.20-tiden ungefär och var klarvaken så det var bara att dra arlset ut ur min stora sköna säng. För jag kunde verkligen inte somna om, snacka om att jag är ett riktigt pain in the ass för mig själv tidiga helgmorgnar... Buhuu och nu tog Latjo Lajban precis slut :( (ja det där förtjänade faktiskt en smiley)
Men nu ska jag fortsätta lyssna på regnet som piskar emot rutorna och kolla vidare på nyhetsmorgon som precis börjat. Eh he, eller så stänger jag av tv:n och lyssnar på lite bra musik... Ja, jag väljer nog det sista alternatviet. Ciao bella.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback