Saft & Bullar

Hejsan, igår jobbade jag ju som sagt hela dagen och kvällen blev inte riktigt som vi hade planerat. Slutade med att jag, Amanda, Josefine och Emma busade hemma hos mig hela kvällen/natten istället. Jag var inställd på att vi skulle göra något helt annat men med rätt sällskap kan man göra vad som helst och det blir kul ändå. Mitt i natten tog vi en prommenad och det blev allt ifrån hare krishna sånger till springa ifrån fullisar. Mina vänner är söta dom.

Idag blir det kalas med saft och bullar för hela slanten. Båda mina kusiners barn fyller år i November, Jonny son Mogge och Linas dotter Engla. Dom är söta som socker båda två och man vill bara äta upp dom, lilla Mogge fyller 1 och Engla fyller 3. Hela hallen är fylld med deras pressenter och allt är så smått! Vill också vara liten igen, man fick mycket roligare pressenter då! Engla får lite söta kläder med paljetter och rosor medans Mogge får lite tuffare + leksaker såklart.

Ikväll måste jag plugga lite (egentligen massor) och ska träna om jag får ihop tiden till det.

Imorgon är det ju måndag igen och då är det skola som vanligt. Den här veckan kommer vi inte ha några vanliga lektioner utav vi har temavecka. Vi ska hålla på med politik hela veckan lång med studiebesök och rollspel bla. Om det blir kul eller inte har jag ingen aning om, det återstår att se antar jag.

Ha en fortsatt trevlig söndag och njut utav att vara lediga för imorgon börjar allvaret igen.



Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback