Searching For You



Dagen flöt på som vanligt i skolan och vi slutade 12.20. Ida och jag stannade ju kvar som sagt och pluggade, och det gick väl rätt okej. Sen gick vi och köpte mellis åt Ida på coop. HENRIK sms:ade mig och bad oss komma ut och då frågade han om vi ville följa med honom, Matti och Anton och fika.
Ida skulle ju som sagt åka och jobba men jag följde med själv.

Det var mysigt trots att de mobbar mig med jämna mellanrum - men what to do liksom? HENRIK ville inte vara med i bloggen (för det skulle tydligen dra ner hans rykte... hjärtat, det är redan försent...) och just därför måste jag ju skriva HENKEHENKEHENKHENKEHENKEHENKE. Eh he humor. Eller inte. Men fan så trött jag är!

Vi åkte hem vid fyra tiden och jag och HENRIK åkte samma buss (höhö var ju bara tvungen igen) för jag skulle till mamma och pappas jobb och hämta upp I
rma. Träffade världens sötaste Fanny på bussen också, den lilla soltrålen! =)

Hämtade upp skithunden och tog bussen hem. Skönt att ha sin store, starke hund som sällskap ute i mörkret (ironi) meeen det är faktiskt roligare att gå hem när man har skruttas med sig.

Tände en massa ljus och brasan och satte på julmusik när jag kom hem. Så mysigt! Och nu ska jag upp och duscha för att sen stupa i säng. Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var väldigt mysigt att komma hem! Massor av doftande ljus och en brasa som sprakade i spisen,super mysigt! <3

2009-11-12 @ 19:00:24

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback