Thinking Of You

Godmorgon, har precis vaknat efter att ha sovit ungefär en halv timme. Jag har varit som en zombie hela dagen idag och har inte riktigt kännt mig närvarande. Så när jag kom hem gjorde jag iordning något att äta, satte på lite lugn musik i bakrunden och satte mig i soffan och började läsa ur min engelskabok. Jaa det tog nog drygt en kvart innan jag låg där och snarkade. Men som tur var hade jag fixat alarm på mobilen så vaknade nu strax innan jag måste gå till bussen. Jag ska nämligen iväg och jobba nu, woohooo! Måste plugga på vägen dit, jobba i någon timme och sen plugga på vägen hem igen. Är nog hemma runt nio någon gång om jag har tur, vet inte riktigt hur länge jag får jobba idag. Men ha en fortsatt trevlig eftermiddag mina vänner och ni som kan, sov lite till åt mig (a)

 



Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback