You Are Shining


Aloooooooooha, nu har jag fixat mig och ska snart fixa lite frukost. Mums är jättehungrig, brukar inte vara det på morgonen... Min kära mor har bakat scones!

Sen vid halv ska jag springa ner till bussen för att åka till Tumba med Ida och Josefine för att möta upp Matti och Anton, vi ska gå och kolla när bl.a. våran vän Henrik ska spela match - handboll. Weei. Det är Tumba-Hammarby, och det är två vänner som spelar i Hammrby och Henke spelar ju såklart i Tumba så det kommer bli roligt att kolla på! Min kusin spelar ju också i Tumba så kommer väl träffa honom och även min Roger (mosters sambo, vet inte vad man ska säga? morbror?), ruuuligt!

Sen skulle tydligen Jacob, Olle och Maja dit också så ska träffa dem också tror jag, trevligttrevligt!
ha en awesome söndag nu, försök att skippa söndagsångesten vetja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är din kusin då ? :D

2009-11-15 @ 19:16:26

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback