All For You



Yoo! What's up?

Jag vaknade för ungefär en 40 minuter sen av att mamma kom in och väckte mig. Fick lite panik då jag skulle egentligen möta Viktor i Huddinge runt 12... Så fick helt enkelt skippa det idag, fiiiilåt Virrepirre!
Idag har jag väl inga planer, min bäste vän har övergett mig för Norrland och öh ja alla andra vette fan vad de ska göra. Kanske ska ta och höra av mig till någon haha.

Och ja mina kära vänner det är ju höstlov, men det tror jag väl inte att någon har missat? Så som jag så fint citerade igår på facebook:

Jag kan ju skylla på att jag inte var på det bästa humöret och störde mig på det mesta haha.

Sen kom i alla fall mina älsklingar Niklas och Angelica hit. Och som vanligt gjorde de mig på bra humör igen! Det gör de alltid, hihi.

Och ja, ni kanske märkte Niklas närvaro här på bloggen igår. Han publcerade ett inlägg som Angelica skrev någon gång i Maj i år och sen skrev han ett fint meddelande om sig själv som skulle vara menat från mig till honom. Dock så stämmer ju allt det där, men haha ja.

Vi åt tacos, var inne på datorn, brottades, myste, kittlades, skrattade, kollade på film och hade det så bra som bara vi kan ha det!

Nu ska jag gå och äta något, för jag är så hungrig så att jag mår illa!


Kommentarer
Postat av: Keia

HAHAHA! Mjaaa.. kanske? har inte bestämt mig än! (a) :D :D <3<3<3<3<3

2009-10-24 @ 14:58:38
URL: http://keiaa.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback