Walk Away


Gooodermorning! Hur står det till idag?

Jag ska inte skriva så mycket nu, för håller på att dö av hunger här inne i mitt lilla rum. Har varit vaken en timme nu ungefär så ska gå och fixa mig och sen ringa Angelica.

Idag ska vi åka och byta en kjol inne i stan, och sen ska vi kanske hinna träffa Rebecka, Victoria och Ylva om de vill och kan! Sen ikväll ska vi äntligen få träffa våran älskling Niklas igen, han har varit på sitt land från i lördags till idag. Så vi ska ha en myskväll bara vi tre ikväll (tror jag).

Mamma ville gå på bio ikväll, åh det hade jag jättegärna velat göra! Men nu hade jag ju redan bestäm sen i fredags att jag skulle vara med Niklas och Angelica. Men vi kommer ha det bra vi med, hihi.

Idag åker min Jaaaacob bort också, buhuu! Den jävlen lämnar mig här i tråkiga Vårsta och han åker ut i Sverige med sin familj. Han kommer hem på lördag, så då får vi träffas weeei. Pyttsan "att när det är lov så kommer vi kunna träffas jättemycket". Baaah, snacka kan man ju! Höhö.

Ha en bra dag, så återkommer jag någon gång ikväll. Pusspuss.

Kommentarer
Postat av: Jennifer.

Svar på din gulliga kommentar:

Tack så hemskt mycket Emilia!

2009-10-28 @ 21:10:29
URL: http://jenipen.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback