Carry Me


Världens finaste Angelica. Älskar dig! ♥


Jag vaknade för en stund sen, höhö men kunde verkligen inte sova.

Choklad är gott såhär mitt i natten. Det är cola också. Fy vad onyttig jag är! Jacob Wisén och Mikael Forsell är helt loco på andra sidan msn chatten. Promise.

Och jag och Angelica ligger bara och fnittrar och borde egenligen sova! Upp tidigt imorgon... 11.00. Buhuuu! Men vi ska in till staden som sagt och köpa lite grejjor. Angelica ska köpa en snygg halsduk och jag ska hjälpa henne.

Sen ska tydligen mitt älskade cp-gäng in till staden med sällskap av Virrepirre så vi kanske tar och hälsar på dem också. Gräääjt huh? Meeeen nu ska vi försöka sova. Typ.

Just ja! Angelica har spärrat min mobil på 500 kr, och jag hade överskridit gränsen på 800 kr så jag kan inte sms:a eller ringa! Buuuu, jag dör! Fast det var ganska bra egentligen höhö.

Vi såg förresten P.S I Love You idag. Åhhhh så underbar! Rysningar genom hela filmen.
Make looove, not war!

Gråt inte för att det är över. Le för att det hände.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback