Clowns



Tänkte bara visa lite mer utav hur vi såg ut i fredags... Herregud det var nog det mest pinsamma jag varit med om! Hahaha men man kan bara skratta åt hur vi alla såg ut och åt att det faktiskt finns folk som springer runt sådär seriöst. Bussresan dit var ju såklart det mest hemska... Hjälp har nog aldrig fått så många blickar på mig i hela mitt liv, haha! Men nu har Matti änligen fått sin älskade fjortis-fest, och hans kära vänner var snälla och maked his dream come true! Höhö.
Lägger upp mer bilder från både i fredags och lördags imorgon eller något, för nu är jag så trött så att jag tror att jag dör innom en snar framtid - no kidding. Och de säger att man blir utvilad efter helgen, pfft!

 


Kommentarer
Postat av: Andréeee

Shiiit vilka är hetingarna uppe till vänster?!?! nr plzzzzz<3<3<3<3<3<3

2009-10-19 @ 16:52:38

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback