Feeling Down



Tjolahopp gummisnopp!
(höhö snuskigt...)
Eftersom att en viss person, HOST, inte uppdaterar och inte jag heller så tänkte jag skriva några små rader här på våran älskade blogg.

Mitt minne suger just nu eftersom att jag knappt sover, så mitt minne sträcker sig typ tre sekunder bakåt. Igår t.ex. så satt jag och Angelica och kollade på Two and a half men och så blev det reklam, och den hade kanske pågått i tio sekunder innan det blir helt blankt i skallen och jag kunde verkligen inte komma på vad vi kollade på! Så jag var tvungen att fråga henne och hon kollade på mig som om jag var helt dum i huvudet och berättade vad vi kollade på... Haha usch det var hemskt!

Köpte världens snyggaste jacka från Boomerang igår, även fast priset sved så är jag otroligt nöjd med den! Beige är den, så den passar ju till svart, vitt och brunt. Jag är helt förälskad i den!
Tack mamma och pappa, älskar er!


Ikväll blir en minst sagt speciell kväll... Och imorgon vid 12-tiden ska vi åka iväg och träffa beteende-brudsen, ska bli asnajjs. Vi ska fika hos världens bästa Victoria! Sen så kommer kvällen bli sjukt bra hoppas jag, höhö.

Men snart ska min älskade mamma skjutsa hem mig till min bästa vän Idaaaaaa, so smell you later.

Kommentarer
Postat av: Tina

Jasså, får suga åt mej,att du älskar mej, som ett läskpapper. För så låter det inte så ofta, mest suck ,stön och vad jobbig du är!! Men älskar dej trots det ;D Puss Puss min lilla ankunge! <3

2009-10-17 @ 00:50:43
Postat av: beteendebecka (höhö)

hahaha, garvar fortfarande åt mitt namn..

aja

jaa de kommer bli asnajs :D ses snart :)<3

2009-10-17 @ 10:41:53

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback