Lonely Road

 


Mitt huvud kommer snart explodera för jag vet varken hur jag ska tycka eller tänka.

Fan.

Vill inte säga något. Vill inte förstöra något. Orkar inte. Det enda jag gör är att gå och fundera på allt - it driving me nuts.

Vill skriva av mig i bloggen, men kan inte. Vill inte blotta mig själv på det sättet. Inför er. Fast det är ju det jag egentligen vill kunna göra. Kunna skriva av mig totalt.

Men det går inte.

Inte här.

Jag känner mig så instängd i mitt liv. Gör samma saker dag ut och dag in. Har svårt att andas.

Paniken kommer krypandes hela tiden. Ligger och lurar bakom varje hörn.

Fan.

Saknaden efter dig finns också alltid där. Hela fucking tiden.

Och det gör så fruktansvärt ont.

Men nu har jag sagt tillräckligt. Ska prata klart med mina älsklingar och sen blir det te och sen sova.

Kommentarer
Postat av: cecilia hn.

Finns här om du behöver prata<3

2009-10-28 @ 10:11:24
URL: http://ceciliastyle.blogg.se/
Postat av: Becki

hjärtat, du vet vad ja tänker säga! :) <3

2009-10-28 @ 10:49:17
URL: http://rebeckaheumann.blogg.se/
Postat av: vickan

Tro mig , det finns flera som känner som du.. Skriv av dig om du behöver! det är din blogg och du ska kunna skriva vad du vill i den!

Och framför allt .. PRATA av dig! Det finns många som gärna lyssnar, jag är en av dom.. Puss på dig! <3

2009-10-28 @ 14:04:07
URL: http://ellenochvickan.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback