Tears From His Eyes


Someone new - Eskobar feat. Heather Nova

Det tar faktiskt emot något oerhört att gå upp 05.30 på lovet, men kändes bättre att ta bussen som gick tidigt för då kan man sova på bussen och så hinner jag göra något på kvällen hemma. Det var like kaos, vi åkte ner till stationen i god tid och satt kvar i bilen och väntade eftersom att det var sjukt kallt ute. Men när klockan är någon minut i går vi ut och ställer oss iaf. Vi står och väntar och det går några bussar förbi oss men ingen Y-buss som vi skulle åka med. Klockan tickade och det var iskallt ute, den brukar nästan aldrig vara försenat så vi började bli lite oroliga. Tillslut gick vi och pratade med en utav busschaufförerna och han sa att han hade mött en Y-buss som skulle mot Stockholm.. Vi hade alltså missat bussen. Helt sjukt eftersom att vi stod där hela tiden men aja, så det var bara att kasta sig in i bilen och åka rally ner till Sundsvall. Farmor blev alldeles stressad och jag tror aldrig att hon har kört så snabbt någonsin. Vi satt och stressade henn, köööör om kööör om då - fortarefortare! Men jag bara var tvungen att hinna med bussen, vill komma hem idag! Men ni hann precis som tur var men bussen var nästan proppfull så jag och Tim fick inte sitta brevid varandra men det överlever vi nog. Jag sitter dock i stolen ute vid gången så kan inte riktigt sova så mycket som jag egentligen hade behövt (sov 3-4 timmar i natt) men det funkar. Sova får jag göa i mitt nästa liv.

Jag har haft det riktigt bra där uppe och det har varit skönt att få komma bort ifrån allt några dagen. Men nu känns det väldigt skönt att få komma hem igen, borta bra men hemma bäst! Det är inte många dagar kvar nu på lovet och har planerat nästan alla dagar från morgon till kväll för att hinna med så mycket som möjligt. Jag har ett stort problem.. Jag har fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska klä ut mig till på Halloween. Jag har sånn beslutsångest så kan inte välja bland alla miljoner saker man kan klä ut sig till. Panik? Ehm joo men typ massor! Så är öppen för förslag, bara att kommentera olika alternativ ni tycker att jag borde vara. Har inte så mycket mer att skriva men kanske gör något mer inlägg senare för jag har nu några timmar kvar på bussen och det är inte så många som är vakna än som man kan prata med. Ni får ha en fantastisk dag alla läsare !

 


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback