Trust Me



Jag vet att mååånga många tjejer (och killar) väntar på att New Moon äntligen ska komma ut på bio, och det gör även jag! Jag blev förälskad i boken så fort jag såg omslaget till Om jag kunde drömma (Twilight). Jag fick en utav de första utgåvorna av boken ett halvår innan den släpptes i Sverige eftersom att jag var medlem i en bokklubb förut. Åh herregud vad jag blev betagen av den, jag blev seriöst som förtrollad! När jag läste andra och tredje boken satt jag och sträckläste dem i tre dagar, jag åt knappt mat haha!
Men jag tycker dock att det blivit för hysteriskt kring The Twilight Saga! Folk har ju nästan blivit helt knäppa. Men jag kommer ändå alltid älska allt som har med det att göra.
Hur är det med våra läsare? Längtar ni till premiären? Vad har ni för åsikter om böckerna och filmerna? Om fansen? Berätta!

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

1. Dom är grymma.

2. Dom är tyvärr överskattade.

3. Edward är snygg.

2009-10-04 @ 22:36:23
Postat av: Keia

HAHAHAH! emilia vi är fan lika dana när dt kommer till dom där BÖCKERNA (tyvärr suger filmen) men jag sträckt läste de tre första böckerna och åt ingenting utan bara läste; grät skrattade och bara var förlorad i boken. Sen när dom var slut och 4an inte kommit ut var jag as depp. HAHAH! twilight alltså...

2009-10-05 @ 12:51:00
URL: http://keiaa.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback