Get Close



Gårkvällen var awesome med mycket trevligt folk från vår kära skola Sjödal! Det spelades (för det mesta haha) bra musik och folket dansade som galningar. Kom hem vid halv två ungefär, efter att jag nästintill sprang hela vägen hem eftersom att det var några skumma killar som gick efter mig.. Inte så kul.
Vaknade 12.55 idag och gick direkt och började läsa religionsboken. Nu ska jag upp och duscha, fixa mig och sen blir det lite flagg-röj med Viktor för att sedan åka och fira världens sötaste Stella! Och ja, jag vet att det är superdålig uppdatering just nu. Förlåt, och tack för alla tappra läsare som ändå följer oss varje dag. Ni är underbara! Puss.

Kommentarer
Postat av: Keia

HIHIH DU ÄR SÖT! :D



Ja... vad ska man säga: tumba asså... Hahaha! Var det MÅNGA från våran skola där? Jag känner ju föfan ingen nästan! Utom dom i min klass. Hahaha!



... och nämde jag att du är SÖT? =]]]

jaså.. det gjorde jag..

2009-10-03 @ 18:25:24
URL: http://keiaa.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback