Get down

God morgon alla bananer. Sitter och äter frukost i lugn och ro för en gångs skulle, råkade gå upp alldeles för tidigt så har en massa extra tid. Och tänkte då ta mig i kragen och skriva ett litet blogginlägg faktiskt. Hinner knappt göra någonting så mycket som jag vill just nu, känns som att livet snabbspolas och jag hinner inte riktigt med. Gör allting halvdant. Tränar inte lika mycket som jag vill, pluggar inte så mycket som jag borde, sover inte tillräckligt mycket osv. Men förutom det så mår jag faktiskt ganska bra just nu, har så många härliga människor runt om kring mig som gör allt mycket lättre. Jag blir så glad och lycklig utav att ha er vid min sida! Nejmen shiit pommes frittes, nu blev klockan massor. Ha det underbart där ute, så hörs vi! Slutar klockan 16.20 och efter det åker jag in till stan med Emma och tränar boxning som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: HAHA braaa där!;D skit bra. Jag ska också börja bli bättre då. puss

2009-10-21 @ 10:06:36
URL: http://amandaarvidsson.blogg.se/
Postat av: cecilia hn.

vart har du gjort om dina bilder i för program? :)<3

2009-10-21 @ 15:42:45
URL: http://ceciliastyle.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ida, du satte precis orden på det jag också känner just nu. Har ingen aning om hur jag ska hinna allt....

2009-10-21 @ 21:46:05
Postat av: cecilia hn.

jaaha, fan :)

2009-10-22 @ 06:11:15
URL: http://ceciliastyle.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback